Ügyfélszolgálati elérhetőségek
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGEI
Telefonos ügyfélfogadás:
Hétfő – Csütörtök: 8:00–16:00
Péntek: 8:00–14:00
Telefon: +36 1 700 7000 (4-es menüpont)
Ügyeleti telefonszámok munkaidőn kívül:
Faállománnyal kapcsolatos vészhelyzet esetén: +36 20 922 5136
Parki vízhálózattal kapcsolatos vészhelyzet esetén: +36 20 954 2995
E-mail: ugyfelszolgalat@fokert.hu
ÜGYELETI TELEFONSZÁMOK MUNKAIDŐN KÍVÜL ÉS HÉTVÉGÉN
Panaszok, közérdekű bejelentések, az azokban feltüntettet személyes adatok kezelése a GDPR törvénnyel összefüggésben
Panasz bejelentése
A BKM Nonprofit Zrt. a 2013. évi CLXV Törvény rendelkezései alapján biztosítja, hogy észrevételét, panaszát, közérdekű bejelentését bárki közölhesse.
- szóban: személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban,
- telefonon a +36 1 700 7000 központi számon,
- írásban (személyesen, vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon),
- e-mailben az ugyfelszolgalat@fokert.hu címen, vagy
- honlapunkon a panaszbejelentő űrlapunk kitöltésével.
Panasz kivizsgálása
A benyújtott panaszok közérdekű bejelentések kivizsgálására, a 2013 évi CLXV törvényben meghatározott elintézési határidők az irányadóak / 30 nap /.
Telefonon vagy személyesen történő panasz esetén a bejelentésről hangfelvétel nem készül, írásban rögzítésre kerül a panaszfelvétel, a bejelentő személyes adatainak megadásával, hozzájárul azok kezeléséhez és tárolásához. A telefonon megadott személyes adat (telefonszám, e-mailcím, lakcím) kizárólag az ügyintézéshez, helyszíni szemle során felmerülő esetleges problémák tisztázásához szükséges, valamint az érintett az üggyel kapcsolatos tájékoztatásához. Telefonon történő visszatájékoztatás kizárólag a bejelentő kérésére történik.
Egyéb esetekben a BKM Nonprofit Zrt. az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
A beérkező panaszokat egységesen – mindenkor a hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően a FŐKERT Ügyfélszolgálata kezeli / telefonos, személyes, írásbeli /. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra a panasz befogadásától számítva alapesetben 30 naptári nap áll a rendelkezésére. Ha a panasz tárgya nem a BKM Nonprofit Zrt. illetékességi területére vonatkozik, úgy megadja az érintett hatóságok és testületek elérhetőségét, levelezési címét vagy telefonos elérhetőséget. Az 1995 évi LXVI. törvény köziratokról, közlevéltárakról és magánlevéltári törvény alapján, a panaszbejelentések és közérdekű megkeresésék tíz évig nem selejtezhetőek, így irattári megőrzésre kerülnek.
A panaszok, közérdekű bejelentésekben megadott személyes adatok további felhasználásra nem kerülnek. Statisztika készítése céljából kizárólag a bejelentésben szereplő kerületi adatok kerülnek felhasználásra, az utcanevek házszámok nem.